استعراض القائمة
جديد
طباخ/ة
نابلس
2025-06-14
اخر موعد للتقديم : 2025-07-12
وصف الوظيفة
يُعلن مطعم Pizza Plus عن حاجته إلى تعيين شيف بيتزا للعمل ضمن فريقه، وفق الشروط التالية:
 
 
 
 
المميزات
بيئة عمل مريحة
فرص للتطور المهني
راتب مجزي
المتطلبات
يمتلك خبرة سابقة في إعداد وتحضير البيتزا بأنواعها
أن يكون حسن المظهر ويتمتع بلباقة في التعامل
أن لا يزيد العمر عن 30 سنة
من سكان الجبل الشمالي – نابلس حصراً
الدوام مسائي: من الساعة 2:00 ظهرًا
القدره على تحمل ضغط العمل
بيانات الوظيفة
المنطقة : نابلس
العنوان : نابلس
الدوام : ليلي
الدرجة العلمية : غير محدد
المستوى المطلوب : غير محدد
الخبرة : خبرة في إعداد البيتزا بأنواعها
جديد
موظف/ة
رام الله والبيرة
2025-06-14
اخر موعد للتقديم : 2025-07-14
وصف الوظيفة
انضم إلى عائلة برافو مطلوب موظف سوبرماركت في فرع برافو رام الله
 
بيانات الوظيفة
المنطقة : رام الله والبيرة
العنوان : رام الله
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : غير محدد
المستوى المطلوب : غير محدد
الخبرة : الخبرة غير محددة
جديد
سفرجي\ة
سلفيت وبديا
2025-06-14
اخر موعد للتقديم : 2025-07-14
وصف الوظيفة
هل ترغب بالانضمام لفريق عمل الضيعة  القرار بقول
محتاجين سفرجي
 
المتطلبات
ضحوك ونغش
الخبرة مهمة جداً
جنتل بالمعاملة
تحمل ضغط العمل
الراتب حسب الكفاءة
بيانات الوظيفة
المنطقة : سلفيت وبديا
العنوان : بديا - الشارع الرئيسي - بالقرب بنك القدس وصيدلية الأقصى
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : غير محدد
المستوى المطلوب : غير محدد
الخبرة : الخبرة مهمة جداً
جديد
علوم انسانية و اجتماعية
بيت لحم
2025-06-14
اخر موعد للتقديم : 2025-06-22
وصف الوظيفة
تعلن مؤسسة الرؤية العالمية - مكتب بيت لحم عن توفر فرصة عمل تطوعي بأجر رمزي وذلك ضمن المؤهلات التالية
 
ملاحظات:
1. سيتم فرز السير الذاتية وسيتم مقابلة أكثر المتقدمين المناسبين لطبيعة لعمل المطلوبة فقط.
2. مدة العمل المتوقعة هي 3 شهور مع امكانية التمديد لفترة اضافية .
 
 
 
المتطلبات
شهادة البكالوريوس في إحدى تخصصات العلوم الإنسانية.
المهارة في إستخدام الحاسوب وبرامجه.
القدرة على متابعة الأنشطة.
الرغبة في العمل الميداني إن طلب.
مهارات ممتازة في الإتصال والتواصل.
بيانات الوظيفة
المنطقة : بيت لحم
العنوان : بيت لحم
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : بكالوريوس
المستوى المطلوب : غير محدد
الخبرة : الخبرة غير محددة
جديد
موظف/ة
رام الله والبيرة
2025-06-14
اخر موعد للتقديم : 2025-06-26
وصف الوظيفة

تعلن مؤسسة سوا عن حاجتها لمسؤوول مناوبة وفق المؤهلات والمتطلبات الاتية :

المهام والمسؤوليات
العمل وفق مبادئ وقيم مؤسسة سوا، والالتزام بالسرية والخصوصية.
العمل بالتنسيق مع المسؤول المباشر إدارياً ومهنياً.
التاكد من التزام المرشدين بقوانين مركز الارشاد عن بعد
متابعه الامور الادرايه للمرشدين (غياب حضور, تأخير, اجازت, واستراحات)
تحضير ومتابعة التقارير اليومية والشهرية للمرشدين
الالتزام بحضور جلسات الإشراف الفردي والجماعي.
استخدام برامج الحاسوب بشكل جيد.
القيام باي مهام اخرى تطلب من قبل مسؤوله المباشر .
المتطلبات
بكالوريوس في علم النفس أو علم الاجتماع.
خبرة سنتين على الأقل في مجال الخدمات الاجتماعية والعلاج النفسي / الإرشاد النفسي.
خبرة في العمل مع الضحايا والناجين من مختلف أشكال العنف.
خبرة في إدارة الحالة وتقديم الدعم النفسي والاجتماعي الأولي عبر الهاتف للنساء والأطفال.
معرفة كافية بالقضايا المتعلقة بالعنف القائم على النوع الاجتماعي.
القدرة على العمل ضمن فريق.
التحلي بروح المسؤولية.
ان يكون ملم باللغة الإنجليزية
سكان مدينة رام الله
بيانات الوظيفة
المنطقة : رام الله والبيرة
العنوان : رام الله
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : بكالوريوس
المستوى المطلوب : متوسط
الخبرة : +2 years
جديد
عدة تخصصات
القدس
2025-06-14
اخر موعد للتقديم : 2025-07-14
وصف الوظيفة
نبحث عن موظفات لطيفات ونشيطات للانضمام إلى فريقنا في الأقسام التالية:
  •  قسم المبيعات
  • قسم الأون لاين
  • قسم الكاشير
 
يرجى الاتصال  من السبت إلى الخميس من الساعة 10 صباحاً حتى 9 مساءً
 
انضمي إلى بيئة عمل مريحة ومليئة بالحيوية في تاج محل – أناقة حصرية لامرأة عصرية 
المميزات
 العمل يتم من داخل المحل (وليس من المنزل)
بيانات الوظيفة
المنطقة : القدس
العنوان : بيت عنيا (العيزرية)
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : غير محدد
المستوى المطلوب : غير محدد
الخبرة : الخبرة غير محددة
جديد
تسويق ومبيعات
القدس
2025-06-14
اخر موعد للتقديم : 2025-07-14
وصف الوظيفة
مطلوب موظفة مبيعات للعمل في محلنا تونتي سيفيــن
المتطلبات
لبقة في التعامل
من سكان القدس
العمل بدوام صياحي او مسائي
بيانات الوظيفة
المنطقة : القدس
العنوان : بيت حنينا_ خلف دوار الدجاني
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : غير محدد
المستوى المطلوب : غير محدد
الخبرة : الخبرة غير محددة
جديد
موظف/ة
نابلس
2025-06-14
اخر موعد للتقديم : 2025-07-14
وصف الوظيفة
مطلوب موظفات للانظام لفريق عملنا بقسم الجملة
المتطلبات
متفرغة تماما
سكان مدينة نابلس المنطقة الغربية فقط
بيانات الوظيفة
المنطقة : نابلس
العنوان : بيت وزن
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : غير محدد
المستوى المطلوب : غير محدد
الخبرة : الخبرة غير محددة
جديد
مبرمج/ة
عن بعد
2025-06-14
Deadline : 2025-07-14
About Company
VRChat offers a first-of-its-kind, game-changing platform that provides an endless collection of social VR experiences and gives the power of creation to its robust community. With over 250,000 worlds and growing, VRChat’s vision is to allow users to bring their imaginations to life and help shape the metaverse anywhere in the world on any device. VRChat has raised $100M to date with the support of investors Makers Fund, Anthos Capital, and HTC. 
 
We have a great team which includes people from: Netflix, Twitter, Meta, Microsoft, Roblox, Google, Amazon, Unity, Spotify, Discord, Uber, eBay, Robinhood, Twitch, Zynga and TikTok.
 
 
Job Description
As a Trust and Safety Data Analyst Intern, you’ll be part of the Trust and Safety team, supporting the protection and integrity of VRChat by analyzing safety-related data, identifying risks, and contributing to policies and strategies that enhance user safety.
 
While day-to-day responsibilities will vary based on your placement, you’ll build your foundational knowledge, professional skills, and experiences to take your career in many different directions. You’ll help to drive projects through to completion by analyzing and presenting critical data and improving our product and features. Collect, clean, and analyze large datasets to uncover trends, patterns, and actionable insights
 

Bonus Points

  • Familiarity or interest in online safety, content moderation, or fraud detection
 
Responsibilities
Perform exploratory data analysis to uncover trends, patterns, and anomalies that impact platform trust and safety.
Collaborate with Safety Ops, product, and engineering teams to support investigations of flagged content or behavior.
Support continuous process improvements in data collection, analysis, and reporting workflows.
Help with policy enforcement operations; partner on audits and enforcement efficiency related projects.
Requirements
Bachelor’s or Master’s degree in Data Science, Statistics, Computer Science, Mathematics, or a related field
Strong analytical skills with hands-on experience in data manipulation, statistical analysis, and visualization tools (e.g., Python, SQL, Tableau, Power BI)
Past experience using Amplitude
Ability to learn quickly, work both independently and in a team, and communicate complex data insights clearly
Attention to detail, critical thinking, and problem-solving mindsetComfortable reviewing and dealing with sensitive content
Job Details
Location : Remotely
Address : online
Job Type : Remotely
Degree : N/A
Position Level : N/A
Experience : Past experience using Amplitude
جديد
هندسة
عن بعد
2025-06-14
Deadline : 2025-07-10
About Company
The Center for AI Risk Management & Alignment (CARMA) works to help society navigate the complex and potentially catastrophic risks arising from increasingly powerful AI systems. Our mission is specifically to lower the risks to humanity and the biosphere from transformative AI.
We focus on grounding AI risk management in rigorous analysis, developing policy frameworks that squarely address AGI, advancing technical safety approaches, and fostering global perspectives on durable safety. Through these complementary approaches, CARMA aims to provide critical support to society for managing the outsized risks from advanced AI before they materialize.
CARMA is a fiscally-sponsored project of Social & Environmental Entrepreneurs, Inc., a 501(c)(3) nonprofit public benefit corporation.
Job Description

Research Engineer - Novel AI Platforms for Multiscale Alignment

Job Summary
The Alignment of Dynamical Cognitive Systems program seeks a Research Engineer to develop novel AI platforms addressing critical alignment challenges and practical LLM agents. Combining platform development with alignment research, this role requires expertise in agent-based systems and multi-objective optimization. You'll co-design and develop systems supporting safety research, internal tools, and community resources -- creating environments to shape multi-agent dynamics and implement cooperative AI architectures with robust alignment properties. You'll also build technical infrastructure to investigate experimental AI alignment and control approaches while collaborating with researchers to bring theoretical approaches into practice. This position offers the chance to develop foundational technologies essential for promoting safety as AI capabilities rapidly advance.
 
Preferred Qualifications
  •  Publications (formal or informal) in AI alignment, AI safety, or related research areas
  • Experience with dynamic plan recognition and/or activity recognition
  • Developed novel multi-agent architectures
  • Experience with LLMs and integrating them into agent architectures
  • Familiarity with varied multi-objective optimization techniques
  • Experience with distributed systems and platform development
  • Knowledge of security and encryption methods for multi-party computation
  • Understanding of basic game theory and/or social choice theory concepts
  • Familiarity with metacognitive systems, metareasoning, or dynamical cognitive approaches
  • Experience with contextual pragmatics and/or constraint satisfaction problems
  • Demonstrable open source project contributions
  • Experience building systems that actively manage trade-offs between competing objectives
 
 
 
Benefits
$140,000 - $210,000 a year
Responsibilities
Research and develop AI systems and platforms variously for: safety research, internal tooling, and safety community support
Design and implement architectures for agent execution environments and interaction platforms
Develop optimization algorithms for multi-objective and cooperative AI systems
Create mechanisms for conflict resolution and preference aggregation in multi-agent settings
Implement testing frameworks and example environments to validate theoretical approaches
Build middleware components that facilitate secure and efficient agent communication
Architect and develop reusable software components for AI alignment research
Document system architectures, APIs, and implementation details
Collaborate on technical publications and research presentations
Contribute to both practical implementations and theoretical research in AI alignment
Support the evaluation and refinement of research prototypes
Requirements
MS or PhD in Computer Science, AI, or related field (or equivalent experience)
Background in agent-based systems, multi-agent environments, or AI builder platforms
Strong programming skills in both Python and Java
Demonstrated ability to relatively independently drive technical projects from concept to implementation
Familiarity with techniques for AI alignment, control, safety, or related research areas
Experience developing middleware, frameworks, or platforms
Previous work on multi-criteria decision making
Experience in machine learning and semi-formal semantics
Excellent communication skills and technical documentation abilities
Job Details
Location : Remotely
Address : online
Job Type : Remotely
Degree : N/A
Position Level : N/A
Experience : Experience developing middleware
جديد
مبرمج/ة
عن بعد
2025-06-14
Deadline : 2025-07-14
About Company
Kepler is on an audacious mission to deliver Internet connectivity to space, creating the infrastructure to support the rapidly increasing data needs of the space economy. With 23 satellites launched to date and our optical constellation on the horizon, our ambition is to improve access to space-generated data, whether in LEO, MEO, GEO, or beyond! Kepler is hard at work innovating and continuing to grow and expand our most important asset – the Team! 
 
Job Description
We’re on the hunt for a top-tier Software Designer who will be responsible for developing and maintaining high-performance backend services and infrastructure. You will work closely with cross-functional teams to build scalable applications that support the development, testing, and operation of our satellites and mission control software. 
 
Bonus Points:
    • Experience with deploying on cloud platforms (AWS, Azure, etc.) 
    • Familiarityin SQL and NoSQL databases (PostgreSQL, DynamoDB, etc.) 
    • Familiarity with Python development tools such as uv, pytest/unittest, setuptools, SWIG, and C-extensions 
    • Knowledge of computer networking and modern networking protocols, especially delay-tolerant networking 
    • Familiarity with event-driven architectures (Apache Pulsar, AWS SNS/SQS, Kafka, RabbitMQ) 
    • Familiarity with observability tools (Prometheus, Grafana, TimescaleDB, ELK stack) 
 
Responsibilities
Design and develop reliable, high-quality software related to operating Kepler’s satellite network infrastructure and mission control software automation
Ensuring system performance, security, and high availability through best practices
Collaborate with satellite operators, product managers, and customers to deliver mission critical ground systems
Build and optimize CI/CD pipelines to streamline deployment and improve development workflows
Monitor system health, troubleshoot issues, and proactively implement improvements
Requirements
Minimum 8+ years of Python experience
Bachelor’s degree in Computer Science or equivalent
Strong software design and development skills, including algorithms, system architecture, testing and debugging
Expertise in building and maintaining CI/CD pipelines using tools like GitLab CI, GitHub Actions, or Jenkins
Experience with containerized software (Docker, Kubernetes, K8s) and infrastructure-as-code (Ansible, Terraform, etc.)
Ability to operate in a Linux based environment
Ability to effectively use git
Excellent communication skills
Job Details
Location : Remotely
Address : online
Job Type : Remotely
Degree : N/A
Position Level : N/A
Experience : +8years
جديد
مبرمج/ة
رام الله والبيرة
2025-06-14
اخر موعد للتقديم : 2025-06-26
وصف الوظيفة

من مبدأ الاستثمار الأمثل في الموارد البشرية الموجودة والمتاحة وبالتعاون مع ديوان الموظفين العام ترغب وزارة التربية والتعليم العالي- قطاع التربية والعليم بالإعلان عن وظيفة مبرمج ضمن بند التدوير الخارجي، وفق الشروط والمؤهلات التالية

مبرمج عدد (4) مكان العمل: مقر الوزارة

على ان تتوفر بالمتقدم/ة الشروط التالية:

الاختصاص العام للوظيفة

وضع وتطوير وتحسين البرامج المحوسبة طبقا لاحتياجات العمل

المهارات والقدرات  :

  • القدرة على تحمل ضغط العمل
  • القدرة على العمل ضمن فريق
  • القدرة على الأبداع والتطوير
  • مهارة تنظيم وإدارة الوقت
  • مهارة الاتصال والتواصل
  • مهارة اتقان اللغة الإنجليزية
المهام والمسؤوليات
المساهمة في تحديد احتياجات الوحدات من قواعد المعلومات والعمل على تحديد وتحليل مواصفات البرامج المطلوبة .
كتابة الشيفرة للبرامج المختلفة وتعديلها وتوثيقها .
اختبار البرامج والتأكد من صلاحيتها .
تحليل مواصفات الأجهزة اللازمة لتشغيل البرمجيات .
تحميل البرامج على أجهزة الحاسوب للوحدات الإدارية المختلفة .
تحديد المشكلات الناجمة عن الأعطال البرمجية والعمل على حلها .
تحليل الإحصائيات والتقارير الناتجة عن استخدامات البرنامج وبناء خطط التطوير المناسبة
تطوير وتحسين البرامج طبقا لاحتياجات العمل.
تطوير نظام حفظ نسخ احتياطية (backup) للبيانات البرامج .
المتطلبات
أن يكون حاصلا على أحد المؤهلات العلمية التالية: بكالوريوس علم حاسوب
بيانات الوظيفة
المنطقة : رام الله والبيرة
العنوان : رام الله
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : بكالوريوس
المستوى المطلوب : غير محدد
الخبرة : الخبرة غير محددة
ادارة أعمال
رام الله والبيرة
2025-06-12
Deadline : 2025-06-21
Job Description

Bank of Palestine seeks a skilled, experienced "Head of Projects Management Department" to join their dynamic team

 

Skills & Competencies:

  • Strong knowledge of banking operations, services, and products.
  • Expertise in project management methodologies and best practices.
  • Advanced planning, organizational, and presentation skills. Strong communication, negotiation, and problem-solving abilities. 
  • Quality management expertise.

 

Responsibilities
Contribute to the bank's strategy by aligning project management practices with business goals.
Oversee project execution, ensuring alignment with strategic objectives.
Define and update project portfolio management methodologies.
Manage resources, timelines, risks, and budgets for all bank projects.
Organize and lead Project Committee meetings.
Ensure all projects follow approved management procedures.
Train staff on project management methodologies.
Support strategic program implementation and change management initiatives.
Monitor and improve project systems, processes, and governance.
Requirements
Bachelor's degree in IT, Engineering, Business Administration, or a related field
Minimum of 10 years in project management.
Project management experience in technology-related projects is essential.
Experience in product management or Agile projects implementation is preferred.
Certifications: PMP required; LEAN/SIX SIGMA preferred.
Job Details
Location : Ramallah and Al-Bireh
Address : رام الله
Job Type : Full Time
Degree : N/A
Position Level : N/A
Experience : +10years
موظف/ة
قطاع غزة
2025-06-12
Deadline : 2025-07-04
About Company

The Palestine mission is part of the MASHRIQ regional programme, which covers Egypt, Iraq, Jordan, Lebanon and Palestine. HI in 2023 has been implementing a mix of humanitarian and development projects in the Gaza Strip and the West Bank, including a long-term rehabilitation project in Gaza. HI is also the coordinator of the Rehabilitation Platforms in Gaza and in the West Bank (two coordination bodies among all rehabilitation actors in each area).

The new conflict between Hamas and Israel in October 2023 has created a major humanitarian crisis in the Gaza Strip. Around 27,000 Palestinians have been killed, more than 60,000 have been injured, and several thousand among them have suffered from amputations or permanent impairments. HI is managing a complex humanitarian operation in the Gaza Strip, with extreme challenges in terms of access and security. In addition, HI is also implementing a mix of emergency response and preparedness activities in the West Bank, with several access and security challenges.

HI current response spans these sectors: humanitarian logistics, physical rehabilitation, mental health and psychosocial support, education in emergencies, emergency preparedness armed violence reduction / humanitarian mine action, disability mainstreaming/inclusion in humanitarian action, advocacy and distribution of health, hygiene, and NFI kits.

Main challenges: very high security risks, very complex humanitarian access challenges, and major logistics constraints in Gaza; security risks, access constraints, and potential further escalation in West Bank and East Jerusalem.

Job Description

YOUR MISSION:

Interacting with the Gaza Area Manager, the Base and Project Managers, HASM, support services, and the expat team members, as well as the UN and INGO’s in Gaza, the Area Manager Support will:

1) Support and advise the national Area Manager Gaza in the fulfilment of his duties and the expansion of HI’s emergency response in Gaza.

2) Under delegation of the Area Manager, cover certain tasks and responsibilities of the Area Manager for a limited period of time. These include :

  • Contribute to the development of the programme operational strategy, and to its implementation and annual monitoring
  • Implement the project part of the Program’s Operational Strategy
  • Contribute to organisational transformation, particularly through changes to managerial practices, continuous improvement, and contribute to the improvement of working processes
  • Ensure the sound management and monitoring of projects under his/her responsibility
  • Keeping both potential opportunities and risks in mind, contribute to the monitoring and analysis done by the line manager, and propose mitigation measures where relevant
  • Develop HI’s external influence (forums, operational and strategic alliances, etc) and the external representation of the organisation (events, media) in his/her area of responsibility.
  •   Coordinate the teams in his/her area
  • Support the Director/Country Manager in monitoring security in their area and ensure adequate resources according to the context

 

3) Act as team leader of the Gaza expat team, supporting the organization of their visits and managing their security when inside Gaza.

 

CHARACTERISTICS OF THE POSITION:

Gaza Strip: In normal times, the security is unpredictable, with long calm periods followed by short bouts of armed confrontation. Security rules are tight with controlled movement. Systems for hibernation and evacuation are in place. In the current crisis the whole population is at constant risk due to frequent airstrikes. HI’s team has relocated to Rafah governorate. HI has setup a solid system with for security management, although the risks will remain high as long as the war continues.

Some periods of remote work from Amman, Jordan will take place.

 

Benefits

 

  •  3 to 6 months International contract starting ASAP
  • The international contract provides social cover adapted to your situation:
  • Unemployment insurance benefits for EU nationals
  • Pension scheme
  • Medical coverage with 50% of employee contribution
  • Repatriation insurance paid by HI
  • Salary from 2869 € gross/month upon experience
  • Perdiem: 764,47 € net/month - paid in the field
  • Hardship: 500 € net/month paid with your salary 
  • Paid leaves: 25 days per year;
  • R&R: 5 days every 8 weeks => + possible transport/package support.
  • Position: unaccompanied
  • Housing: Collective taken in charge by HI
Benefits
Gaza Strip: In normal times, the security is unpredictable, with long calm periods followed by short bouts of armed confrontation. Security rules are tight with controlled movement. Systems for hibernation and evacuation are in place. In the current crisis the whole population is at constant risk due to frequent airstrikes. HI’s team has relocated to Rafah governorate. HI has setup a solid system with for security management, although the risks will remain high as long as the war continues.
Some periods of remote work from Amman, Jordan will take place.
Requirements
You have at least 8 years of overall professional experience in humanitarian emergency responses, with at least 3 as Area Manager and/or Operations Manager, and at least 3 in conflict-affected countries, with security management responsibilities.
You have strong Training/Coaching skills and project management skills.
You are proactive and productive, able to manage stress, to support and to advise.
You speak and write fluently English; and arabic is a strong asset.
Job Details
Location : Gaza Strip
Address : غزة
Job Type : Full Time
Degree : N/A
Position Level : N/A
Experience : +8years
جرافيكس
رام الله والبيرة
2025-06-12
اخر موعد للتقديم : 2025-06-16
عن الشركة

أسست شركة فارمكس عام 2005 في قلب فلسطين، في مدينة رام الله، إيمانًا بضرورة توفير حلول رعاية صحية متطورة ومتاحة للمواطنين. منذ ذلك الحين، نمت فارمكس لتكون شركة رائدةفي توزيع الأدوية والمكملات الغذائية واللوازم الطبية والمنتجات التجميلية الطبية والكثير منالمنتجات المتميزة في هذا القطاع، حيث نخدم آلاف الصيدليات والأطباء في مختلف أنحاء الوطن.لقد ساهمنا بشكل فعال في تعزيز صحة المجتمع الفلسطيني من خلال توفير منتجات عالية الجودة وبأسعار مناسبة.

وصف الوظيفة

تبحث شركة فارمكس عن مصمم/ة جرافيك مبدع/ة للانضمام إلى فريق التسويق الرقمي، والمساهمة في تصميم محتوى مرئي مبتكر يدعم الهوية البصرية للشركة ويعزز من تفاعل الجمهور مع العلامة التجارية.

المهام والمسؤوليات
تصميم محتوى مرئي مميز لمنصات التواصل الاجتماعي والمطبوعات التسويقية.
إعداد تصاميم لعناصر واجهة المستخدم وتجربة المستخدم للمواقع الإلكترونية.
التعاون مع فريق التسويق لتنفيذ الحملات البصرية.
إدارة المهام بفعالية والالتزام بالمواعيد النهائية.
(نقطة إضافية) إنتاج وتحرير فيديوهات قصيرة أو إعلانات تعريفية تدعم العلامة التجارية.
المتطلبات
شهادة جامعية في التصميم الجرافيكي أو تخصص ذي صلة.
خبرة لا تقل عن 3 سنوات في التصميم الجرافيكي وتحرير الفيديو.
إتقان Adobe Photoshop وIllustrator وInDesign.
قدرة عالية على الابتكار وتحويل الأفكار إلى تصاميم جذابة.
مهارات تواصل والعمل ضمن فريق.
الالتزام بالمواعيد والعمل في بيئة سريعة.
(نقطة إضافية) خبرة في برامج تحرير الفيديو مثل Premiere Pro أو Final Cut Pro.
من سكان مدينة رام الله.
بيانات الوظيفة
المنطقة : رام الله والبيرة
العنوان : سردا
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : بكالوريوس
المستوى المطلوب : متوسط
الخبرة : +3years
تسويق ومبيعات
الخليل
2025-06-12
اخر موعد للتقديم : 2025-07-12
وصف الوظيفة
هل تمتلك الشغف والإبداع في مجال التسويق؟ انضم إلى فريقنا وكن جزءًا من نجاحنا! 
 
 
المهام والمسؤوليات
 تقييم أداء المنتجات والعروض الترويجية
تحليل الأصناف المطلوبة ودعمها بالعروض المناسبة
اقتراح استراتيجيات لتسويق المنتجات بطيئة الحركة
تحديد توقيت تسويق المنتجات الموسمية
متابعة تقارير المبيعات والمخزون بالتنسيق مع المحاسبة والمخازن
تنفيذ حملات ترويجية مبنية على بيانات وتحليلات دقيقة
التعاون مع فريق المبيعات لتنفيذ عروض تحريك المنتجات الراكدة
تطوير محتوى تسويقي جذاب عبر وسائل التواصل الاجتماعي
إجراء أبحاث سوقية لفهم تفضيلات العملاء والمنافسين
دعم الحملات الترويجية في المعارض والفروع عند الحاجة
بيانات الوظيفة
المنطقة : الخليل
العنوان : ضاحية الرامة
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : غير محدد
المستوى المطلوب : غير محدد
الخبرة : الخبرة غير محددة
تسويق ومبيعات
عن بعد
2025-06-12
Deadline : 2025-07-11
About Company

Federato is on a mission to defend the right to efficient, equitable insurance for all. We enable insurers to provide affordable coverage to people and organizations facing the issues of today - the climate crisis, cyber-attacks, social inflation, etc. Our vision is understood and well funded by those behind Salesforce, Veeva, Zoom, Box, etc.

Federato’s AI/ML-driven platform leverages deep reinforcement learning to help insurance companies optimize the portfolio of risks they insure, allowing them to continue to provide fair and equitable pricing in difficult-to-price areas. Our category-defining ‘RiskOps’ solution drives better underwriting decisions by operationalizing underutilized data investments and surfacing real-time risk and portfolio insights. We focus on putting insurance underwriters back in the driver’s seat, helping them meet their goals while providing an important service to society.

Job Description

We’re seeking a dynamic and experienced Director of Product Marketing to lead our product marketing strategy. This strategic role is equal parts storyteller, strategist, and operator—responsible for driving positioning, messaging, and go-to-market strategy across our rapidly evolving product portfolio. You’ll partner cross-functionally with Product, Sales, Customer Success, and Marketing to bring clarity to complexity and build narratives that resonate with enterprise buyers. If you’re excited by the idea of turning powerful AI-native technology into compelling stories and gtm strategies, this role is for you.

Responsibilities
Lead the GTM strategy for new product launches, feature rollouts, and market expansions.
Develop and execute comprehensive product positioning, messaging, and competitive differentiation.
Partner with Sales and Customer Success to build and optimize enablement tools and playbooks.
Conduct in-depth market, customer, and competitive research to identify opportunities and inform positioning.
Build and maintain buyer personas, market segmentation strategies, and use-case frameworks.
Be the voice of the customer internally and help shape the roadmap in collaboration with Product.
Create and maintain a library of compelling sales collateral, one-pagers, pitch decks, battle cards, and ROI tools.
Partner with Revenue teams to design and execute impactful enablement programs and training.
Collaborate with Demand Gen on campaign strategy and content that converts.
Work with industry analysts and partners to support category creation and brand credibility.
Represent the company at industry events, webinars, and customer-facing forums as a thought leader.
Requirements
8+ years in B2B product marketing, with 4+ years in a leadership role.
Deep understanding of enterprise SaaS GTM motions; experience with AI software products a strong plus.
Proven success driving product adoption and revenue growth through targeted messaging and GTM strategy.
Strong communicator with experience aligning cross-functional stakeholders across product, sales, marketing, and exec teams.
Ability to thrive in ambiguity and pivot quickly as priorities evolve in a high-growth environment.
Passion for storytelling, customer-centric thinking, and bringing innovation to life in market.
Experience marketing technical products to non-technical buyers.
Job Details
Location : Remotely
Address : online
Job Type : Remotely
Degree : N/A
Position Level : N/A
Experience : +8years
عدة تخصصات
القدس
2025-06-11
اخر موعد للتقديم : 2025-06-30
وصف الوظيفة
تعلن أطلانتس أكاديمي عن البدء باستقبال طلبات التوظيف للعام الدراسي القادم 2025 – 2026 لجميع الوظائف الإدارية و التعليمية لجميع التخصصات (بما يشمل اللغة العبرية) في الروضة و المدرسة ( من براعم – وحتى السادس)
 
بيانات الوظيفة
المنطقة : القدس
العنوان : العيزرية، شارع البابا
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : غير محدد
المستوى المطلوب : غير محدد
الخبرة : الخبرة غير محددة
سكرتير/ة
الخليل
2025-06-11
اخر موعد للتقديم : 2025-06-19
وصف الوظيفة

تعلن دائرة الموارد البشرية في جامعة الخليل عن حاجتها لتعيين سكرتيرة, للعمل بدوام كامل ، على أن تتوفر فيها الشروط والمؤهلات التالية:

 



المتطلبات
أن تكون المتقدمة حاصلة على شهادة الدبلوم في تخصص إدارة الأعمال أو أي تخصص ذو علاقة ، بتقدير لا يقل عن جيد جدا
خبرة لا تقل عن ثلاث سنوات على الاقل في مجال السكرتاريا المكتبية
القدرة على الاتصال والتواصل مع الآخرين بشكل فعال
التمتع بمهارات تنظيم الوقت والعمل والاهتمام بالتفاصيل
الجمع بين مهارة العمل ضمن فريق أو إنجاز العمل بشكل منفرد
القدرة على العمل تحت الضغط.
مهارات حاسوبية ممتازة.
بيانات الوظيفة
المنطقة : الخليل
العنوان : الخليل
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : دبلوم
المستوى المطلوب : متوسط
الخبرة : +3years
موظف/ة
رام الله والبيرة
2025-06-11
اخر موعد للتقديم : 2025-06-16
وصف الوظيفة

فتح ملفات التعويضات المادية للحوادث المبلغ عنها

المهام والمسؤوليات
استقبال المراجعين واخذ البلاغات المقدمة للشركة بخصوص حوادث السير والاضرار المادية للمركبات المؤمنة لدى الشركة وفتح ملف ادعاء لها
الحرص على استكمال ملفات الادعاءات المبلغ عنها وتوثيق وارشفة جميع الوثائق الثبوتية اللازمة لفتح الملف وتحصيل تقرير المحقق لتحديد المسؤولية بالحادث
فتح ملف الحادث وتحديد الاحتياطي الاولي له حسب السياسة المعتمدة في الشركة
ارشفة جميع الوثائق والمستندات الخاصة بالحادث حسب الأصول
المتابعة مع المخمن المعتمد من اجل تحصيل تقرير التخمين الخاص بالحادث لتحديد اضرار المركبة/ ان لزم الامر
تحويل المركبة للاصلاح بعد استكمال جميع اجراءات فتح ملف الادعاء وتحصيل الوثائق والموافقات المطلوبة
ارسال امر الاصلاح للكراجات المعتمدة حسب الأصول
المتابعة مع موردي القطع المعتمدين لتوريد القطع المتفق عليها ضمن الاسعار المعتمدة من مخمن الشركة ومدير الدائرة
تحويل ملف الادعاء بعد استكمال الاجراءات الفنية للتسوية حسب الاصول بعد اعتماده من المفوضين بالصلاحيات الفنية
الحرص الدائم على معاملة المراجعين بمسؤولية عالية وحسن التعامل وخلق تجربة عميل مميزة.
اي مهام اخرى يتم تكليفه بها من المسؤول المباشر
المتطلبات
شهادة البكالوريوس في العلوم الاداريه او ما يعادلها
معرفة جيدة باللغة الإنجليزية
إجادة استخدام البرامج المحاسبية وبرنامج MS Office
بيانات الوظيفة
المنطقة : رام الله والبيرة
العنوان : الماصيون
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : بكالوريوس
المستوى المطلوب : غير محدد
الخبرة : الخبرة غير محددة
عامل/ة نظافة
القدس
2025-06-11
اخر موعد للتقديم : 2025-07-11
وصف الوظيفة

نبحث عن عاملي نظافة للعمل بدوام كامل أو جزئي ( خلال أو بعد الدوام المدرسي ) 6 أيام في الأسبوع، وذلك لضمان الحفاظ على نظافة المدرسة وفقًا للمعايير الصحية المطلوبة في جميع الأوقات

 

 

 

 

المميزات
دوام كامل أو جزئي ( خلال أو بعد الدوام المدرسي ) 6 أيام في الأسبوع
المتطلبات
أن يكون المتقدم/ة يحمل هوية قدس.
أن يكون لائقا بدنيا.
يتحلى بالوعي الأمني والقدرة على الحفاظ على السرية.
مهني/ة، لطيف/ة، ويمكن الاعتماد عليه/ا.
قادر/ة على العمل لساعات مرنة.
يفضل وجود خبرة سابقة في مجال التنظيف، وخصوصاً في بينات مثل المدارس أو المكاتب.
بيانات الوظيفة
المنطقة : القدس
العنوان : القدس
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : غير محدد
المستوى المطلوب : غير محدد
الخبرة : خبرة سابقة في مجال التنظيف
موظف/ة
رام الله والبيرة
2025-06-11
اخر موعد للتقديم : 2025-07-02
وصف الوظيفة

نبحث عن موظفة للعمل في Rana brands للشنط و الاحذية

بيانات الوظيفة
المنطقة : رام الله والبيرة
العنوان : البيرة مقابل بيكدار وبجانب سوبر ماركت الرويال
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : غير محدد
المستوى المطلوب : غير محدد
الخبرة : الخبرة غير محددة
موظف/ة
القدس
2025-06-11
Deadline : 2025-06-18
About Company
the Norwegian Refugee Council (NRC) is a global humanitarian organisation helping people forced to flee. 
 
Join us in assisting millions of people in areas where others cannot, tackling some of the world's most dangerous and difficult crises. Bring your skills and dedication to an organisation recognised for providing high quality aid and for defending the rights of refugees and internally displaced people. 
 
At NRC, we give responsibility to employees at all levels and foster professional growth and innovative teams. You can expect a supportive culture and an open dialogue with management. We are committed to diversity, equity and inclusion. 
 
Together, we save lives and rebuild futures.
 
Safeguarding is central to NRC’s work. We expect all employees to: 
• treat everyone with respect and dignity 
• contribute to building a safe environment for all 
• never engage in any form of exploitation, harassment and specifically sexual exploitation, abuse and sexual harassment (SEAH) 
• always report. NRC has a zero-tolerance approach to inaction against exploitation, abuse and SEAH
Job Description

Role and Responsibilities

The purpose of the job is to oversee the security Management of the Country Office and provide adequate support to the program and support team in carrying out their activities in a safe and secure manner. Security Officer will report to HSS Manager and Security Coordinator. 

 

Reports to: HSS Manager

Recruiter: Recruitment Team

Contract Duration: 12 months renewable, based on the need of position, fund and performance.

 

Benefits
You will be working in an international and diverse organization with a dynamic atmosphere.
You will receive support and opportunities to expand your skills and enhance your expertise.
You will be working in our Office in Jerusalem
Responsibilities
Monitor and assess the security situation in Palestine and neighbouring countries where it can affect overall security situation in Palestine and collect this information for further processing and analysis.
Administrate incoming TARs (Travel Authorization Requests) for in and out of Palestine, and suggest advisories.
Conduct area, site and program risk assessments in locations where the program team implementing activities.
Update the districts risk map once a week before the weekly security brief
Improve and MOSS and MOISS of the Country Office and support HSS staff around the country.
Raise all Procurement Requests for the needed security equipment and trainings
Create systems, practices, SOPs and protocols for staff to follow and create the safest working environment
Be prepared to have a security induction brief with new staff and visitors arriving in Palestine
Be prepared to participate or represent NRC in internal and external meetings
Send the weekly report to the HSS Advisor in the Palestine country office as per the security plan
Send the weekly report to the HSS Advisor in the Palestine country office as per the security plan
Provide an enabling environment for the implementation of cash-based interventions, including multi-purpose cash assistance, emergency cash responses
Requirements
Experience working in a security and access role in a humanitarian/recovery context.
Previous experience working in complex and volatile contexts.
At least two years’ relevant experience in security with INGO or UN agencies
Relevant tertiary degree with excellent analytical skills
Experience with security and safety management processes in a humanitarian INGO context
Excellent inter-personal and communication skills
Ability to work under pressure and manage stress.
Fluency in both Arabic and English
Job Details
Location : Jerusalem
Address : Jerusalem
Job Type : Full Time
Degree : N/A
Position Level : N/A
Experience : +2 years
عامل/ة نظافة
بيت لحم
2025-06-11
اخر موعد للتقديم : 2025-07-10
وصف الوظيفة

تعلن جمعية الرواد للثقافة والفنون عن وجود شاغر وظيفي موظفة : مراسلة / نظافة

للراغبات في التقدم للشاعر الوظيفي الحضور إلى مبنى جمعية الرواد

بيانات الوظيفة
المنطقة : بيت لحم
العنوان : مخيم عايدة
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : غير محدد
المستوى المطلوب : غير محدد
الخبرة : الخبرة غير محددة
ادارة أعمال
القدس
2025-06-11
اخر موعد للتقديم : 2025-06-20
وصف الوظيفة

تُعلن مؤسسة هند الحسيني دار الطفل العربي – القدس عن حاجتها لتعيين مدير/ة مدرسة ضمن الشروط التالية:

 

المتطلبات
 حاصل/ة على شهادة بكالوريوس مع خبرة لا تقل عن 5 سنوات في حقل التعليم، أو شهادة ماجستير مع خبرة لا تقل عن 3 سنوات.
إتقان اللغة الإنجليزية (قراءة، كتابة، محادثة).
إجادة استخدام الحاسوب.
مهارات عالية في الاتصال والتواصل.
القدرة على إعداد خطط العمل والبرامج، والإشراف والمتابعة.
معرفة تامة في أساليب الإدارة، وقياس وتقييم أداء الموظفين.
القدرة على إعداد التقارير.
بيانات الوظيفة
المنطقة : القدس
العنوان : شارع ابو عبيدة بن جراح الشيخ جراح
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : دبلوم/بكالوريوس
المستوى المطلوب : متوسط
الخبرة : +5years
سكرتير/ة
القدس
2025-06-11
اخر موعد للتقديم : 2025-07-10
وصف الوظيفة
جاهزين تكونوا جزء من فريقنا مطلوب سكرتيره للعمل في شركة عبده للسيارات
 
بيانات الوظيفة
المنطقة : القدس
العنوان : الشيخ جراح - بجانب مبنى حرس الحدود
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : غير محدد
المستوى المطلوب : غير محدد
الخبرة : الخبرة غير محددة
موظف/ة
أريحا
2025-06-11
اخر موعد للتقديم : 2025-06-16
عن الشركة

شركة أكاد للتمويل والتنمية شركة متخصصة في الإقراض الصغير ومتناهي الصغر، تعمل على تقديم خدمات تمويلية مميزة ومستدامة للنساء ولصغار المزارعين والأسر ذات الدخل المنخفض ولا سيما في المناطق الريفية، بهدف المساهمة في تعزيز التنمية الاقتصادية والحد من الفقر في فلسطين.

وصف الوظيفة

ترغب شركة أكاد بتعيين ضابط/ ة إقراض في محافظة أريحا وفق المتطلبات والمسؤوليات التالية:

المهام والمسؤوليات
الترويج والتسويق لمنتجات شركة أكاد.
تعبئة طلبات القروض بشكل كامل وإدخالها على نظام المعلومات الخاص بالشركة.
تحليل ودراسة طلبات القروض مالياً وائتمانياً.
تنفيذ زيارات ميدانية لقروض المشاريع.
التواصل والمتابعة الدائمة مع العملاء قبل وبعد منح القرض من خلال الزيارات الميدانية و/ أو الاتصال الهاتفي للاطلاع على سير عملهم ومتابعة دفع أقساط القروض في مواعيدها.
متابعة ومراقبة المحفظة الإقراضية للتأكد من نسب السداد وحل مشاكل القروض المتأخرة والمتعثرة.
المتطلبات
درجة البكالوريوس في المحاسبة أو إدارة الأعمال أو العلوم المالية والمصرفية أو التسويق أو أي تخصص ذات صلة.
خبرة على الأقل عامين في العمل الميداني والتعامل مع الجمهور.
يفضل خبرة في مجال العمل المصرفي.
القدرة على تحمل الضغط.
مهارات عالية في التنظيم وإدارة الوقت.
معرفة جيدة باستخدام برامج الحاسوب.
العمل ضمن روح الفريق والتعاون.
بيانات الوظيفة
المنطقة : أريحا
العنوان : أريحا
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : بكالوريوس
المستوى المطلوب : متوسط
الخبرة : +2 years
موظف/ة
رام الله والبيرة
2025-06-11
اخر موعد للتقديم : 2025-07-10
وصف الوظيفة
تعلن شركة دايل لخدمات الدعم الفني عن رغبتها بتوظيف شواغر للعمل لديها في مجال خدمات المشتركين و الزبائن وفق المواصفات والشروط التالية :
 
المهارات:
  • القدرة على تحمل ضغط العمل و العمل ضمن فريق و سرعة البديهة .
  • القدرة على التعلم والتطوير الذاتي.
  • القدرة على التواصل و التأثير والاقناع .
  • اللباقة في الحديث.
  • معرفة اللغة الانجليزية قراءة وكتابة
  • مهارة استخدام برامج الحاسوب (MS office)

 

 
 
المميزات
 الدوام وفق نظام الورديات (صباحي، وسط اليوم، مسائي) بما لا يزيد عن 8 ساعات عمل يوميا.
المهام والمسؤوليات
إستقبال المكالمات الواردة والاجابة عن إستفسارات الزبائن وتقديم الخدمات اللازمة لهم وحل مشاكلهم لضمان تحقيق رضى الزبائن.
الاتصال الصادر على الزبائن و الموجه لأغراض تبليغية او استبيانات او مبيعات او تسويق خدمات لضمان تحقيق التواصل الفعال مع المشتركين أو الزبائن.
إدخال طلبات الزبائن المختلف حسب المشروع و متابعتها مع الجهات ذات العلاقة.
متابعة مستجدات العمل (معلومات, حملات وعروض) ، لضمان معرفتهم بها وتزويد الزبائن بالخدمات اللازمة.
تزويد الزبائن بالأسعار و العروض الخاصة بهم وغيرها من الخدمات لتقديم افضل الخدمات لهم .
توجيه الزبائن إلى الطرق الصحيحة والسريعة لحل المشاكل وكيفية الحصول على الخدمات.
المتطلبات
شهادة البكالوريوس او الدبلوم بأي تخصص.
بيانات الوظيفة
المنطقة : رام الله والبيرة
العنوان : عمارة القصر، الطابق الثاني، شارع الارسال
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : بكالوريوس
المستوى المطلوب : غير محدد
الخبرة : الخبرة غير محددة
مدرس\ة
القدس
2025-06-11
اخر موعد للتقديم : 2025-07-12
وصف الوظيفة
مطلوب معلمون/ معلمات للمرحلة الثانوية في المدارس التابعة لبلدية القدس للعام الدراسي2025/2026 نعلن عن فتح باب الطلبات للعمل في جهاز التعليم في المدارس التابعة لبلدية القدس للعام الدراسي 2025/2026.
 
 
 
بيانات الوظيفة
المنطقة : القدس
العنوان : بلدية القدس
الدوام : كامل
الدرجة العلمية : غير محدد
المستوى المطلوب : غير محدد
الخبرة : الخبرة غير محددة
تكنولوجيا المعلومات
عن بعد
2025-06-11
Deadline : 2025-06-17
About Company

MERA Global is a data-driven consultancy headquartered in the UK, with registration in MENA countries. We specialize in Monitoring, Evaluation, Learning (MEL), research, data analytics, and capacity-building, supporting humanitarian and development actors in fragile and conflict-affected settings.

With a presence across the MENA region, MERA Global supports evidence generation to improve accountability, effectiveness, and strategic learning for clients such as USAID, FCDO, EU, DRC, Expertise France, and others.

Job Description

Position Code: MERA-WEBINT-2025

Location: Remote or ٍSyria-based (if applicable)

Organization: MERA Global

Application Deadline: 17 June 2025

Start Date: As soon as possible

Duration: 1 month (extendable based on performance)

We are seeking a motivated and creative Website and Digital Content Intern to support the management, maintenance, and continuous improvement of MERA Global’s website. This intern will play a critical role in enhancing the user experience, updating and managing content, and optimizing digital presence in line with our communications strategy.

 

Desirable Skills:

  • Experience with Google Analytics and SEO tools.
  • Interest in humanitarian/development sector communications.

What We Offer:

  • Mentorship and support from experienced team members.
  • Opportunity to work with a mission-driven international consultancy.
  • Hands-on experience managing and improving a professional website.
  • Certificate and reference letter upon successful completion.

 

Responsibilities
Maintain and update website content including job postings, project updates, blogs, and reports.
Collaborate with internal teams to ensure timely publication of relevant content.
Improve website structure, layout, and navigation for better user experience.
Monitor website performance and analytics; suggest improvements.
Ensure SEO best practices are implemented across all pages.
Maintain brand consistency across all website content.
Assist with basic graphic and layout improvements using CMS tools.
Ensure accessibility and mobile responsiveness of the site.
Stay up-to-date with digital trends and recommend features/tools for enhancement.
Requirements
Currently pursuing or recently completed a degree in Web Development, Computer Science, Digital Media, Communications, or a related field.
Basic understanding of WordPress or similar CMS platforms.
Basic understanding of WordPress or similar CMS platforms.
Strong writing, editing, and content management skills.
Eye for design and user experience.
Excellent communication and organizational skills.
Ability to work independently with attention to detail.
Job Details
Location : Remotely
Address : online
Job Type : Remotely
Degree : N/A
Position Level : N/A
Experience : Experience with Google Analytics
باحث
عن بعد
2025-06-11
Deadline : 2025-06-27
About Company

Founded in 2000, Free the Slaves (FTS) is a pioneer and leader in the global effort to eradicate slavery. Our mission is to liberate those in slavery and change the conditions that allow slavery to persist. Free the Slaves works at the grassroots level to empower vulnerable individuals and communities to achieve freedom from slavery and develop resistance to slavery. We work with and through local partners to build national capacity to combat slavery and trafficking. We advocate for policies and laws that help in the fight against slavery. We are committed to rigorous assessment of our work and scrupulous integrity in the use of donor funds. Headquartered in Washington, D.C., with programs in Africa, Asia, the Caribbean, Latin America, and the Middle East, Free the Slaves has a diverse and expert staff and a highly engaged and supportive board of directors. For more information, 

Job Description

 

The Free the Slaves internship program is a formal effort to develop and train future leaders of the anti-slavery movement. We seek to provide each participant with training and hands-on experience in various facets of anti-slavery programming. We encourage students to arrange academic credit as Free the Slaves internships offer direct exposure to the workings of an international human rights organization and close supervision by FTS staff. Students should check with their individual academic institutions for requirements.

This position reports directly to the Senior Program Manager for Research. The Research Intern will support the FTS Research Program through engagement in a series of research-related activities. This role involves a passion for the FTS mission, the ability to thoroughly research complex and interconnected themes, and the ability to disseminate research findings to a wide audience. Please note that the internship is not remunerated. It will take place remotely on a part-time basis. Candidates from all regions are encouraged to apply.

 

Responsibilities
Support the analysis of interviews related to a research project in Antigua and Barbuda.
Access to relevant software will be provided at the beginning of the internship.
Analyze secondary data and identify key recommendations and reflections.
Provide research support to the different regional offices of FTS, as needed
Participate in weekly meeting sessions with the Research Program Manager
Take part in the presentation of research findings through workshops and webinars
Requirements
Be a recent university graduate, or be currently enrolled at the graduate level, within the following fields: law, public policy, international relations or affairs, international development, human rights, or another relevant field.
Be fluent in English, both written and spoken. Knowledge of French or Spanish is a plus.
Be familiar with and possess prior experience engaging with research methodologies, particularly collecting, analyzing, and consolidating primary and secondary data.
Possess excellent written and oral communication skills
Be well organized, self-motivated, and reliable, and should be able to work well both independently and as a part of a team.
Demonstrate an ability to engage cross-culturally and collaborate with global staff at a professional level.
A demonstrated history of interest and/or involvement in the human rights movement is highly desirable.
Job Details
Location : Remotely
Address : online
Job Type : Remotely
Degree : N/A
Position Level : N/A
Experience : experience with research methodologies
لغات وترجمة
بيت لحم
2025-06-10
Deadline : 2025-06-20
Job Description

The English Department at Bethlehem University is seeking an individual to serve as a full-time faculty member to teach English Language and Linguistics Courses at the undergraduate level starting Fall 2025.

Requirements
A PhD in Linguistics or Applied Linguistics from an internationally recognized and accredited university. An MA in the discipline may be considered.
Excellent or near native command of English is required.
Teaching experience at the undergraduate level is preferred.
A research profile that leads to publication and preferably a publication record in a peer reviewed international journal in the field is a plus.
Job Details
Location : Bethlehem
Address : شارع الإخوة
Job Type : Full Time
Degree : N/A
Position Level : N/A
Experience : Teaching experience
ادارة مشاريع
عن بعد
2025-06-10
Deadline : 2025-07-05
About Company
The nonprofit Wikimedia Foundation provides the essential infrastructure for free knowledge. We host Wikipedia, the free online encyclopedia, created, edited, and verified by volunteers around the world, as well as many other vital community projects. All of which is made possible thanks to donations from individuals like you. We welcome anyone who shares our vision….
 

The Wikimedia Foundation is the nonprofit organization that operates Wikipedia and the other Wikimedia free knowledge projects. Our vision is a world in which every single human can freely share in the sum of all knowledge. We believe that everyone has the potential to contribute something to our shared knowledge, and that everyone should be able to access that knowledge freely. We host Wikipedia and the Wikimedia projects, build software experiences for reading, contributing, and sharing Wikimedia content, support the volunteer communities and partners who make Wikimedia possible, and advocate for policies that enable Wikimedia and free knowledge to thrive. 

The Wikimedia Foundation is a charitable, not-for-profit organization that relies on donations. We receive donations from millions of individuals around the world, with an average donation of about $15. We also receive donations through institutional grants and gifts. The Wikimedia Foundation is a United States 501(c)(3) tax-exempt organization with offices in San Francisco, California, USA.

The Wikimedia Foundation is a remote-first organization with staff members including contractors based 40+ countries*. Salaries at the Wikimedia Foundation are set in a way that is competitive, equitable, and consistent with our values and culture. The anticipated annual pay range of this position for applicants based within the United States is US$104,691  to US$161,585 with multiple individualized factors, including cost of living in the location, being the determinants of the offered pay. For applicants located outside of the US, the pay range will be adjusted to the country of hire. We neither ask for nor take into consideration the salary history of applicants. The compensation for a successful applicant will be based on their skills, experience and location. 

 

 

Job Description

The fundraising team at the Wikimedia Foundation conducts worldwide campaigns across nearly 40 countries and 20 languages, collecting small donations (averaging about $15) as well as large and small offline donations to support the Wikimedia Foundation’s mission to empower and engage people around the world with free knowledge.

The Senior Product Manager is responsible for overseeing the development, strategy, and growth of our Customer Relationship Management (CRM) system, CiviCRM. Reporting to the Director of Fundraising Technology, the Senior Product Manager, CRM will be responsible for the development, strategy and growth of the CRM system and supporting fundraising colleagues by ensuring that our CRM enables fundraising objectives and strategies. The ideal candidate will have a strong background in product management and strategy as well as fundraising and CRM experience at a similar sized non-profit organization.

 

Responsibilities:

Product Vision, Strategy, and Planning.

    • Define and champion the product vision and strategy for Wikimedia Foundation’s CRM system, aligning with strategic fundraising priorities.
    • Develop and maintain a CRM product roadmap, prioritizing features based on user needs and fundraising value.
    • Prepare and maintain project and technical documentation and artifacts, including release notes, analysis, reports, and user documentation.

User Engagement and Understanding:

    • Actively engage with all CRM users and stakeholders (this includes fundraising, donor engagement, marketing, and program teams) to understand goals, workflows, and pain points related to CRM.
    • Prioritize CRM features and enhancements that improve user experience and streamline workflows based on stakeholder input.
    • Leverage deep understanding of CRM to proactively suggest tools and workflows to optimize team processes.
    • Train and mentor teams in the use of CiviCRM, ensuring they are using it to its full capacity, and that it is meeting their needs.
    • Develop robust documentation on CRM features and workflows.
    • Be a champion of experimentation and innovation to improve donor engagement and team efficiency.

 

Technology and Process Optimization

    • Drive the strategic integration of the CRM with other tools and platforms, such as email marketing, donation processing and donor relations ticketing systems, to optimize workflows and data insights.
    • Define and prioritize the CRM technical product roadmap, focusing on scalability, adaptability, and the capacity to meet the organization’s growing needs and to incorporate emerging technologies.

Project and Team Collaboration:

    • Participate in sprint planning and prioritization for CRM related tasks. Develop and advocate for priority tasks within the fundraising teams wider backlog.
    • Evaluate new and existing CRM and database products and services and stay updated with product updates.
    • Collaboration with upstream CiviCRM to meet our user needs and requirements.

 

Qualities:

  • A strong value and mission fit with the Wikimedia movement and Foundation

Comfortable working in a highly collaborative, consensus-oriented environment.

    • Ability to influence and lead cross-functional teams.
    • Strong product management and prioritization skills.
  • Ability to work effectively in multiple cultural contexts.

Excellent verbal and written communication skills, as well as the ability to clearly communicate technical concepts to non-technical stakeholders.

    • Strong passion for the mission of the Wikimedia Foundation and its goals
  • Possess a growth mindset with the ability to identify additional skills, knowledge, and/or expertise required and the drive to develop themselves where needed.
  • Ability to communicate clearly in both synchronous and asynchronous channels.

 

Additionally, we’d love it if you have:

  • Experience with open-source technologies and communities.
  • Experience building donor-facing products.
  • Experience with the CRM we use, CiviCRM.
  • Experience working in a global organization that has a distributed workforce.
  • Comfort and experience in a dynamic and mission-driven organization.
  • Fluency in a language other than English.

 

Requirements
3-5 years of experience in product management. Experience creating product roadmaps and strategies.
Proven project, communication, and time management skills
Agility and flexibility to work with multiple different teams, projects, and technologies while delivering value and impact
Ability to partner and work closely with internal teams, including developers, engineers, architects, security, and product teams.
Outstanding written and verbal communication skills with the ability to translate complex technical requirements to non-technical audiences, as well as turn non-technical requirements into specs that engineering teams can execute against.
Experience with data analysis and using data to drive product decisions.
Deep understanding of fundraising operations, donor engagement, and the non-profit sector.
Job Details
Location : Remotely
Address : online
Job Type : Remotely
Degree : N/A
Position Level : N/A
Experience : +3-5years
اعلانات