نبحث كوتا لانجري عن موظفة
تعلن شركة كهرباء القدس عن توفر فرص للعمل ضمن كوادرها الفنية في مناطق الامتياز لمحافظة القدس وضواحيها، ضمن بيئة عمل محفزة وفرصة للتطوير المهني، فإذا كنت من حملة شهادة الدبلوم في تخصص الكهرباء أو شهادة تخصص كهرباء من أحد المراكز أو المعاهد العلمية المعترف بها، وعمرك خمسة وعشرون عامًا أو أقل، وتسكن بمدينة القدس وتحمل هويتها، وكنت من المهتمين بالتطور في مجال دراستك وتطوير مهاراتك، فما عليك إلا أن تغتنم هذه الفرصة، لتكون فردًا من أسرة الشركة
نبحث عن موظفة ذات خبرة بالمستلزمات التجميلية وعلاج البشرة للانضمام للطاقم المتميز و تتحمل ضغط العمل .
Ooredoo is looking to hire a Corporate Sales Executive.
تعلن جامعة القدس المفتوحة عن حاجتها لشغل وظيفة مدير دائرة التدقيق الداخلي، وذلك وفقًا للبيانات التالية:
الهدف العام للوظيفة:
ضمان كفاءة وفعالية أنظمة الرقابة والضبط الداخلي ومراجعة مدى الالتزام بالسياسات والإجراءات والأنظمة والتشريعات المعتمدة، إلى جانب إعداد تقارير مهنية وموضوعية تُرفع إلى مجلس الأمناء، تتناول التزام الوحدات المختلفة في في الجامعة بالأنظمة والتعليمات، وتقيم المخاطر المحتملة وتوصي بسبل التحسين في العمليات الأكاديمية والإدارية والمالية.
Constructor is the next-generation platform for search and discovery in ecommerce, built on a unique GPT-based architecture made specifically for commerce. Constructor's AI-first solutions make it easier for shoppers to discover products they want to buy and for ecommerce teams to deliver highly personalized experiences, from search, to recommendations, to AI Shopping Agents and everything in between. Optimizing specifically for ecommerce metrics like revenue, conversion rate and profit, Constructor generates consistent $10M+ lifts for some of the biggest brands in ecommerce, such as Sephora, Petco, Under Armour, home24, Birkenstock and The Very Group. Constructor is a U.S. based company that has been in market since 2019. It was founded by Eli Finkelshteyn and Dan McCormick who still lead the company today.
In this role, you’ll join the MIA (Merchant Intelligence & Analytics) team, where you’ll help shape the tools that enable merchandisers to make data-informed decisions. These products support everything from understanding product performance to managing campaigns and uncovering insights from large volumes of data — turning complex datasets into clear, actionable outcomes. The tools you build will drive measurable revenue impact for some of the world’s leading e-commerce brands.
We’re a passionate team of technologists who love solving problems and want to make our customers’ and coworkers’ lives better. We value empathy, openness, curiosity, continuous improvement, and are excited by metrics that matter. We believe that empowering everyone in a company to do what they think is best can lead to great things.
Bonus points if:
تعلن دائرة الموارد البشرية في جامعة الخليل عن توفر شواغر على نظام العمل الجزئي "غير متفرغ" لتدريب طلبة كلية الطب البشري في المرحلة السريرية للسنوات: الرابعة، والخامسة، والسادسة في العام الأكاديمي 2025/2026 وذلك للتخصصات الطبية التالية:
أمراض القلب، أمراض الجهاز الهضمي، أمراض الأعصاب، أمراض الكلى، أمراض الرئة، أمراض الدم، الأمراض المعدية، الأمراض الرئوية، أعصاب الأطفال، أمراض القلب لدى الأطفال، أمراض الدم والأورام لدى الأطفال، أمراض الغدد والسكري عند الأطفال، الأمراض الصدرية والتنفسية لدى الأطفال، أمراض الكلى عند الأطفال، الأمراض المعدية لدى الأطفال، حديثو الولادة، الجراحة العامة، جراحة الجهاز الهضمي، جراحة المسالك البولية، جراحة الأطفال، جراحة القلب، جراحة الأعصاب، التخدير والإنعاش، الطوارئ، العناية الحثيثة، طب وجراحة العيون، الجلدية، الأنف والأذن والحنجرة، الطب النفسي، النسائية والتوليد، الأشعة، الطب الشرعي.
هدف الوظائف:
الإسهام في تطوير المهارات السريرية لطلبة كلية الطب البشري من خلال تدريب عملي متخصص وإشراف مباشر من قبل طبيب أخصائي مؤهل، بما يضمن تحقيق جودة التعليم الطبي السريري وفق المعايير الأكاديمية المعتمده في الجامعة والمستنده إلى معايير الاعتماد الدولية، وبالتعاون مع المستشفيات والمراكز الطبية المعتمده لدى الجامعة.
تعلن المدرسة الإنجيلية اللوثرية في بيت ساحور عن حاجتها للشاعر التالي للعام الدراسي 2026/2025
تعلن دائرة الموارد البشرية في جامعة الخليل عن توفر شاغر لوظيفة فني مختبر حاسوب في كلية تكنولوجيا المعلومات
هدف الوظيفة:
الإشراف الفني على مختبر كلية تكنولوجيا المعلومات، بما يشمل الأجهزة والبرمجيات، وضمان جاهزيتها لاستخدام الطلبة وأعضاء الهيئة التدريسية، والقيام بأعمال الصيانة والتحديث المستمر حسب الحاجة.
جمعية عبد الشافي الصحية والمجتمعية جمعية أهلية غير حكومية مستقلة تأسست عام 1972 ذات طابع تنموي وإنساني غير هادفة للربح، تسعى إلى المساهمة في تحسين أوضاع المجتمع الصحية والتعليمية والثقافية والاجتماعية من خلال برامج شاملة ذات جودة مبينة على أساس العدالة والمساواة.
المهام التمريضية العامة:
مهام متعلقة ببرنامج CMAM:
مهام متعلقة ببرنامج IYCF:
uWave (read “You Wave”) Semiconductor is a research and development startup specializing in the design of Analog-Mixed Signal Integrated Circuits (ICs). Our primary focus is developing low-power RF AMS products that serve a wide range of industries. We are a fast-growing deep-tech company based in Palestine, working at the forefront of semiconductor innovation.
We are looking for a Business Development Manager to drive growth, build strategic partnerships, and represent uWave across local and international platforms. If you're passionate about innovation and have a strong business sense, this role offers you the opportunity to make a real impact.
جمعية عبد الشافي الصحية والمجتمعية جمعية أهلية غير حكومية مستقلة تأسست عام 1972 ذات طابع تنموي وإنساني غير هادفة للربح، تسعى إلى المساهمة في تحسين أوضاع المجتمع الصحية والتعليمية والثقافية والاجتماعية من خلال برامج شاملة ذات جودة مبينة على أساس العدالة والمساواة.
تعلن جمعية عبد الشافي الصحية والمجتمعية بالشراكة مع منظمة الأمم المتحدة للطفولة unicef عن رغبتها في توظيف "طبيبة نساء وولادة" عدد 3 في (غزة، الوسطى، خانيونس) ضمن مشروع: "تقديم الخدمات الطارئة متعددة القطاعات للصحة والتغذية في غزة"
تُعلن شركة أوبتيموس لخدمات النقل السريع - مكتب طولكرم عن توفر شاغر وظيفي بعنوان: موظف بريد مسائي
محل ببيع مستلزمات للحيوانات
صبية تشتغل بدوام كامل وبشكل يومي عد الجمعة في Pet Hut
Here at Xolo, we believe that being an entrepreneur needs to be simpler. We are removing the bureaucratic part from the equation for our customers, enabling people all around the world to build their own businesses and live life on their terms. Over the past decade, we have picked the best components of the European ecosystem and created a self-service-based and highly automated company management solution that enables our clients to focus on creating value to their business whilst we take care of the administrative part. Xolo has an international team of over 100 professionals who are all dedicated to our mission: making solopreneurship better than employment.
We’re looking for a Local Operations Coordinator to support and ensure smooth day-to-day execution of operational workflows across our key markets, starting off with the Netherlands, and taking on other upcoming local expansion markets as we continue to grow. This role is crucial to ensure seamless coordination and high-quality execution in alignment with the vision set by our Head of Local Operations.
You’ll act as a central point of contact for local teams and internal stakeholders, helping to implement and monitor operational processes, while escalating challenges and ensuring that our services run smoothly and on time
Responsible for supporting and developing data operations, monitoring data pipelines, and ensuring data availability and quality across the organization. This role provides hands-on support to business and analytics teams by ensuring that data flows are efficient, accurate, and timely.
At Proudfoot we accelerate operational ramp-ups, ensuring timely and cost-effective project completion and time-to-production. We excel in reducing operational conflicts across silos, enabling the implementation of "best for project" decisions while streamlining daily operations. You will work at all levels within an organization, gaining valuable business experience and insights. Our solutions are tailored to fit our clients' unique workplaces. We understand the importance of engaging the hearts and minds of employees, establishing buy-in, and maintaining their involvement throughout the Proudfoot experience and beyond.
Empathy and emotional intelligence are key success factors in building strong relationships and driving successful outcomes.
You will be part of a dynamic team that values collaboration, innovation, and delivering tangible results. Giving you the opportunity to work on challenging projects, develop your skills, and contribute to the growth and success of our clients.
The role of Analyst within the organization is crucial to drive business improvement and establish Proudfoot as a trusted partner.
As a key member of the organization, this hire will lead business analysis engagements at client sites and offices. The primary responsibility will revolve around supervising the analysis team, identifying opportunities for business improvement within clients', and effectively persuading client executives to choose Proudfoot as the preferred partner for realizing these improvements. Under the direct supervision of the Market Leader with a reporting line to The Group CEO.
This structure indicates the significance and visibility of the role within the organisation. It also demonstrates that the individual the autonomy and the freedom to exercise initiative and independent judgment.
High ethical standards and integrity are essential to maintain a honest and confidential service. A genuine curiosity about business processes, continuously seeking to understand and analyse them in order to identify improvement opportunities is key to success. While being well-versed in the technical and tactical aspects of conducting a business review is crucial.
Staying up-to-date with the latest best practices in management consulting is also important to ensure the use of effective methodologies and approaches. The responsibilities of the role require a combination of analytical skills, leadership capabilities, business acumen, and excellent communication and persuasion skills to successfully convince client executives to choose Proudfoot for their improvement initiatives.
تعلن جامعة فلسطين الأهلية عن حاجتها لتعيين عدد من أعضاء الهيئة الأكاديمية متفرغين وغير متفرغين للعام الأكاديمي 2025/2026، وذلك في البرامج الآتية:
We are CARE Nederland, part of CARE, an international development organization active in more than 90 countries. Originating from American food aid to Europe after the Second World War, we have been committed for 75 years to those who need it most. CARE strives for a world without poverty. We are committed to equal rights and fair distribution of wealth. CARE Nederland (CNL) in collaboration with partner CARE Country Offices (COs) in Vietnam, Laos, Cambodia and Thailand are preparing a Project-Specific Assessment Approach (PSAA) application to the Green Climate Fund (GCF), aiming to support climate adaptation for women and youth in Indigenous highland communities across the Mekong Basin.
CARE Nederland is currently looking for a Consultant PSAA Green Futures in the Highlands
The consultant will support CARE Nederland and its partner Country Offices in preparing and submitting a high-quality GCF PSAA Concept Note and Pitchbook between July 2025 and February 2026.
Stakeholder & NDA Mapping
Co-Design Project Adaptation Strategies
Feasibility study, Climate Risk & Vulnerability Analysis
Ensure content includes:
Feasibility Study Findings and Validation Workshop; Present key findings to COs and CARE NL and ensure alignment with NDA feedback and priorities. Submit final feasibility study report and related documentation.
Pitchbook and Concept Note Development ; Update the CARE PSAA pitchbook, project summary and prepare a full GCF Concept
Note, incorporating GCF feedback from prior review. Documents must align with GCF PSAA screening criteria and digital submission standards.
Closing Workshop: Review, Feedback & Final Submission. Provide clear recommendations for the next phase of proposal development, including:
Note: If the concept note is shortlisted by the GCF, a new ToR will be developed for full proposal development. This is subject to performance, funding, and mutual agreement.
Timeline for the consultancy
The estimated level of effort is approximately 120 working days over the 8-month period. The consultant is expected to allocate time flexibly, with more intensive input required during the following phases:
Technical Requirements
For the past 30 years, Acted has been working at the forefront of humanitarian action to save lives. Acted supports more than 27 million people in 43 countries, meeting their needs in hard-to-reach areas, while pursuing a triple mandate as a humanitarian, environmental, and development actor. Acted relies on a deep understanding of local contexts to develop and implement long-term actions, in collaboration with a wide range of local and international partners, to collectively build a 3ZERO world: Zero Exclusion, Zero Carbon and Zero Poverty.
The Project Coordinator ensures all projects in the sector run in a smooth and cost-efficient manner and in compliance with Acted’s and donors’ procedures and legal requirements.
Main Duties
1. Project Implementation Follow-up
2. Administrative and Operational Management of Project Implementation
تعلن سلطة المياه والمجاري بيت لحم - بيت جالا - بيت ساحور عن حاجتها لملىء شاغر فني مواسير في الدائرة الفنية بحسب المؤهلات والمواصفات التالية:
يمكن الحصول على طلبات التوظيف من خلال من مكتب الموارد البشرية في سلطة المياه والمجاري خلال ساعات الدوام الرسمي من الساعة الثامنة صباحا وحتى الثانية عشر ظهرا جميع ايام الاسبوع ما عدا يوم الأحد.
يتم تسليم طلبات التوظيف وكافة الوثائق المطلوبة لمسؤول الموارد البشرية وسيتم الإتصال مع المتقدمين الذين تنطبق عليهم الشروط المدرجة أعلاه.
تعلن سلطة المياه والمجاري بيت لحم - بيت جالا - بيت ساحور عن حاجتها لملىء شاغر سائق معدات ثقيلة في الدائرة الفنية بحسب المؤهلات والمواصفات التالية:
يمكن الحصول على طلبات التوظيف من خلال من مكتب الموارد البشرية في سلطة المياه والمجاري خلال ساعات الدوام الرسمي من الساعة الثامنة صباحا وحتى الثانية عشر ظهرا جميع ايام الاسبوع ما عدا يوم الأحد. يتم تسليم طلبات التوظيف وكافة الوثائق المطلوبة لمسؤول الموارد البشرية وسيتم الإتصال مع المتقدمين الذين تنطبق عليهم الشروط المدرجة أعلاه.
يتم تسليم طلبات التوظيف وكافة الوثائق المطلوبة لمسؤول الموارد البشرية في موعد أقصاه الساعة الثانية بعد الظهر من يوم الاربعاء الموافق 2025/07/30 ولن يتم استلام أي طلب بعد هذا التاريخ وسيتم الإتصال مع المتقدمين الذين تنطبق عليهم الشروط المدرجة أعلاه.
The Admin Assistant/Receptionist supports daily administrative tasks at NRC’s Ramallah Office, including front desk management, petty cash handling, coordinating office supplies and services, and assisting with logistics and documentation. The role also oversees and maintains accurate staff attendance tracking, manages and updates health insurance records and related documentation, supports admin needs in other West Bank field offices, and ensures effective coordination with HR, Finance, and Logistics.
We are looking for someone who is motivated and eager to learn, has strong organisational and teamwork skills, and shows good cultural awareness and sensitivity.
The Admin Assistant / Receptionist is expected to perform the listed below responsibilities:
Generic Responsibilities:
Specific Responsibilities:
Key competencies required for this role include the following:
Generic Professional Competencies:
Context/ Specific Skills, Knowledge And Experience:
تعلن الشركة الفلسطينية للإقراض والتنمية - فاتن عن حاجتها الى محاسب
تهدف الوظيفة إلى ضمان التطبيق السليم والقيام بالعملية المحاسبية في المؤسسة وفقاً للأصول المحاسبية والقانونية المتبعة فيها.
Beyond Human Rights Compliance work at the intersection of business, law, and human rights, helping organisations navigate the complexities of operating in challenging contexts going beyond baseline compliance to develop strategic, risk-aware, and rights-driven approaches that enable companies to act responsibly while sustaining commercial success.
MedGlobal is a global humanitarian non-profit organization providing medical and health education services to people in need, including refugees and displaced persons, in disaster and underserved regions. The organization is composed of medical and public health professionals of diverse backgrounds.
Job location: Remote - HQ
Reports to: Executive Director
JOB SUMMARY
The Programs Director (PD) is responsible for overseeing all MedGlobal programs. Reporting to the Executive Director, the PD works closely with the Medical Director, other senior leaders and Country Directors in developing and executing humanitarian health programs globally. The PD ensures effective, efficient, high-quality programming in line with MedGlobal’s values, policies and strategic vision. The PD is also a member of the Senior Leadership Team and helps to guide and achieve the organization’s goals as a whole
MAIN DUTIES AND RESPONSIBILITIES
Context Analysis & Strategy
Project Implementation Follow-Up
Administrative Management of Project Implementation
Volunteer & Missions Coordination
Management and Internal Coordination
Pay: $96,000.00 per year
Schedule:
Willingness to travel: