استعراض القائمة
جديد

وصف العطاء

تعلن مؤسسة نعلم لفلسطين عن طرح عطاء رقم 2/TFP/25/00016 وذلك عن حاجتها إلى توريد وتركيب وتشغيل شاشات تفاعلية من قبل شركة متخصصة ومرخصة ومعتمدة لبيع وصيانة الأجهزة الإلكترونية المذكورة وذلك حسب التفاصيل والمواصفات الواردة في كراسة العطاء.

  • تستطيع الشركات و/أو المؤسسات المتخصصة والمرخصة والمعتمدة والتي ترغب بالتقديم الحصول على نسخة من وثائق العطاء بقيمة 100 دولار من مؤسسة تعلم لفلسطين، الواقعة في رام الله، المصايف، عمارة مكاوي الطابق الرابع، وذلك ابتداءً من يوم الثلاثاء 2025/11/11 من الساعة 10:00 صباحًا وحتى 3:00 عصرًا وحتى يوم الإثنين 2025/11/24 حتى الساعة الثالثة عصرا.
  • آخر موعد لتسليم العطاءات هو يوم الثلاثاء الموافق 02 /12/ 2025 الساعة 01:00 ظهراً، وذلك في مقر مؤسسة تعلم لفلسطين رام الله، المصايف، عمارة مكاوي الطابق الرابع، ولن تكون المؤسسة مُلزَمة بقبول أي عطاء بعد هذا التاريخ ولن يتم النظر في العروض غير المكتملة أو التي لا تستوفي المتطلبات.
  • تُدفع تكاليف نشر الإعلان من قبل من يرسو عليه العطاء.
  • يجب أن تكون الأسعار بعملة الدولار وشاملة لضريبة القيمة المضافة وسارية لمدة لا تقل عن 90 يوماً من تاريخ آخر موعد لتسليم العطاء.
  • على المتقدم تقديم كفالة دخول عطاء أو شيك بنكي مصدق بقيمة %5 من قيمة العطاء وعرض فني وعرض مالي مكتملين وشهادة خصم المصدر ساري المفعول بظروف منفصلة مغلقة ومختومة مسلمة باليد ليتم تأهيل العروض للتقييم من قبل مؤسسة نعلم لفلسطين.
  • مؤسسة تعلم لفلسطين غير ملزمة بقبول أقل الأسعار دون إبداء الأسباب، ويمكن لها إلغاء أو تأجيل العطاء دون أن يترتب على المؤسسة أي مسؤولية و/أو أي تبعات قانونية.
  • يمكن ارسال أي إيضاحات أو استفسارات فقط عبر البريد الالكتروني التالي: [email protected]  حتى يوم الأربعاء 2025/11/26 وسيتم تعميمها من قبل المؤسسة على جميع الموردين يوم الاحد 2025/09/07.

وصف العطاء

Closing Date: 2025-11-19)
Computers and Accessories
(Reference Number 2025/741)


Please submit offers on the subject above as detailed in the attached file, taking into consideration the following:

1.    Time of delivery.

2.    Abidance to specifications and quantity.

3.    The university is not obligated to accept the lowest prices, without giving any reasons or justifications.

4.    The university has the right of dividing the tender between more than one supplier, or cancel it without any legal obligation.

5.    The offer should be valid for at least 90 days.

6.    Prices are quoted in $ Excluding VAT.

7.    For further information about the tender please call Mr. Abdallah Suleiman at telephone # 02 2982136.

8.    The offer should be presented in a closed, sealed envelope, with the company name and address written, in addition to the tender title & number.

9.    The deadline for the offer is 19 nov 2025 , at 12 noon, and should be submitted at the office of Vice President for Finance, Located at the Administration Building, Second Floor, Office #315, Birzeit University, or by mail [email protected]

10. The financial offer and the technical offer should be submitted in separate documents otherwise the offer will be not be considered.

11. The supplier must have all the required permits from the competent authorities (a commercial register) to operate, and they must be valid.

12. The supplier needs to be experienced and specialized in the services and supplies he's going to provide.

13. The supplier needs to have a valid bank account under the name of his company that accepts bank transfers.

14. The service provider needs to be registered in the tax authorities and has a government-licensed workshop and able to issue tax invoices and tax-free invoices.

15. The service provider needs to be registered in the tax authorities and has a government-licensed workshop and able to issue tax invoices and tax-free invoices.

16. The supplier needs to be able to issue a deduction-at-source certificate.

17. The eligible money for the supplier will be disbursed through a bank transfer and in the bill's currency type, and to be payable after 60 days from the date of delivery after the submitting of the required papers and the finical claim.

18. The university employees can’t enter or participate in the tenders, and the services or the supplies can't be provided by them.

19. Direct or first-degree relatives of the Procurement & Supplies unit's employees can't also enter or participate in the university's tenders.

20. Any offer that does not comply with above conditions will not be taken into consideration.

 

Contract (or Purchase Order for suppliers) terms:

 

1- If the awarded contractor declined/delayed in receiving the tender award decision, or signing the notifying form or the contract within the designated date, then the insurance money offered by them is to be forfeited (if the tender is conditioned by a security deposit) and brought into the university account, the tender then is awarded to the second choice in the list.   

 

2- If the awarded contractor default in executing the tender or has a delay in delivering the supplies or carrying out the agreed upon work fully or partly within the designated date, or violated any part of the tender terms including the adherence to the technical specification, then the university has the right to buy the supplies from the domestic or the foreign markets and in the common prices, also it has the right to execute the works in the way and costs that suits it, the university can also charge the contractor the price difference and any additional charges.   

 

3- In addition to what is mentioned above, the contractor or participant's file and violations will be remitted to the Central Tenders Committee to discuss the necessity of imposing additional penalties on the contractor or the participant depending on the effects of the violations, and ensuring these violations are not to be repeated in the future by doing the following:

 

a- The participant will be banned from entering any future university tenders for a whole year after the date of notifying him/her.

 

b- The participant will be banned from entering any future university tenders, and will be listed in the blacklist with setting out reasons and will be cleared from it only by a decision from the university chairperson.

 

4- The Procurement and Supplies unit manager will notify the participant or the contractor with the Central Tenders Committee decision in 10 days of the issuing date.

 

Please review the attached file for information about Technical Specifications and quantities.

 Best regards.

Adel Ghaith

Procurement & supplies unit

وصف العطاء

تدعو الجامعة العربية الأمريكية الشركات المختصة إلى المشاركة في الإستدراج المذكور أدناه:
النوع:    إستدراج
الموضوع:    قطع غيار ولوازم صيانة اجهزة حاسوب - تقبل العروض بالظرف المغلق
رقم العطاء/الإستدراج:    Q286\2022-2023
موعد الطرح:   الأحد, يوليو 9, 2023
الموعد النهائي للتقديم:   الثلاثاء, يوليو 18, 2023 - 11:00
2 days remaining

على الراغبين بالإشتراك في الإستدراج المذكور مراجعة دائرة اللوازم والمشتريات في حرم الجامعة العربية الأمريكية في جنين، للحصول على نسخة من الإستدراج مع مراعاة الشروط التالية :
  1. الأسعار شاملة لجميع أنواع الضرائب.
  2. الجامعة غير ملزمة بقبول أقل الأسعار ودون إبداء الأسباب.
  3. إرفاق عرض فني ومالي بالظرف المختوم، حيث سيتم دراسة العروض فنياً ومالياً لاختيار العرض المناسب.

لمزيد من الاستفسار بالإمكان التواصل مع دائرة اللوازم والمشتريات على هاتف رقم 042418888 - فرعي 1491، أو من خلال البريد الإلكتروني [email protected] .